02:32

Azteckie wzory 2

Mam bzika na punkcie azteckich wzorów. Mogłabym je nosić i nosić,zwłaszcza jeśli jest w nich różowy. Stemple pochodzą z płytki STZ-L020 od EdBeauty. Wzory odbijają się dobrze,tylko czasami mam problemy z tymi małymi ;)

Samo zdobienie wygląda tak:





Użyłam w tym zdobieniu:
-BLP01 B. a Dark Knight (stemple)
-MySecret Chalky Matt 242 white
-Eveline miniMAX 937
-Golden Rose matte 28
-BeBeauty zgaszony róż




Co sądzicie ;)? Mi się ogromnie podobają ^^

Co sądzicie,żebym wprowadziła posty dotyczące tego,jak trenuje na siłowni i się odżywiam? Jest to moją drugą pasją i chętnie bym się tym podzieliła ^^

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie :) Co do postów o siłowni i odżywianiu - myślę, że to dobry pomysł. Twój blog - więc powinnaś pisać o tym, co sprawia Ci przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie i pomysł na zdobienia też niczego sobie:) Efekt jak najbardziej na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Robią wrażenie :)
    Gdzie kupiłaś te stemple ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płytke mam od Edbeauty a stempel od Blueberry store ;)
      http://edbeauty.pl/ i http://www.blueberrystore.pl/ ^^

      Usuń
  4. Indiańskie, nie Azteckie, Kochana - Indianie Północni i Południowi bardzo się od siebie różnią. Nie trzeba być amerykanistą, by to wiedzieć :)
    Ale pazurki ładne, ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe ^^. Wszedzie widze tytuły "Azteckie paznokcie" i jakoś tak mi weszło do głowy ;) dziękuję ^^

      Usuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger