06:55

Negative space- projekt u Elizy

Miałam zamiar brać udział w poprzednich tygodniach,ale totalnie nie miałam pomysłów co zrobić :/ Miałam propozycję na kokardki,ale jednak to nie było to. Ale negative space to było to ;) Nigdy jeszcze nie miałam takiego czegoś na paznokciach,więc z wielką chęcią podeszłam do tego zadania.

























Aparat i światło tego dnia totalnie nie chciały ze mną współpracować. Wiem,nie wygram tego projektu,jest taki zwykły,bez zbędnym zdobień ale właśnie to mi się w nim podoba ;)

























Użyłam do tego zdobienia jedynie jednego lakieru, Essence like and unforgetabble kiss 02 always on my mint (walentynkowa seria,a u mnie w Naturze była dopiero w czerwcu bodajże...) Potem zmatowiłam to wszystko Lovely Matte Top Coat .


Krótka notka,bo nie będę wam pokazywać brzydkich ujęć. Szkoda,bo mani naprawdę fajnie wyglądało ;)


http://memyselfandmynails.blogspot.com/p/projekt.html 

4 komentarze:

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger