01:36

Jak poradziłam sobie z nadmiernym poceniem pod pachami? | Ziaja Blocker


U mnie ten problem nadmiernego pocenia pod pachami pojawił się w okresie dojrzewania. Niestety nie zmniejszył się w czasie, a ja coraz bardziej wstydziłam się nosić zwykłe,cienkie bluzki ,bo plamy było ogromnie widać.
Używam go regularnie od kilku lat. Jest to Ziaja blocker anty-pespirant. Jest bardzo skuteczny, jednak bardzo mocno zalecam korzystania zgodnie z instrukcją. Oto jak powinno się go używać:
  • 2-3 razy w tygodniu na noc (przed snem) na oczyszczoną i dokładnie osuszoną skórę pod pachami
  • Nigdy nie używamy na skórę po depilacji lub podrażnioną, inaczej pieczenie i swędzenie was zabije (Wiem co mówię :D)
  • Gdy pocenie już się unormuję, stosować tylko 1-2 raz w tygodniu.
  • Nie nakładać go powtórnie rano.
 
 

 Jaki dla mnie jest blocker? Skoro używam go kilka lat to jest bardzo skuteczny :) 
  • Tani (Czasami kosztuje mniej niż 10 zł)
  • Jest łagodny dla skóry (No chyba, że stosujemy po depilacji to pieczenie jest nie do wytrzymania)
  •  Szybko się wchłania
  • Ma śliczny ale delikatny zapach (nie jest duszący)
  • Ogromna pojemność 60 ml
  • Długi efekt działania (Czasami aplikuję go rzadziej niż 1-2 w tygodniu i działa)
  • Pocenie nie wraca ze zdwojoną siłą (Po długim czasie nieużywania pocenie wraca bardzo stopniowo. Nie mamy od razu wielkich plam, tylko czujemy po prostu, że działanie jest mniejsze) 

Jak macie problem z poceniem to bardzo i gorąco polecam :) Ja jestem zaskoczona i bardzo zadowolona. W końcu mogę nosić każdą bluzkę jaką chcę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger