03:19

Piasek Crush on you Miss Sporty 062 ;)

Polowałam na ten lakier od dłuższego czasu,jednak w moim rodzinnym mieście były wszystkie kolory,oprócz tego. Jednak klasowy wyjazd ułatwił mi sprawę i kupiłam go w Rossmanie w Plazie :D.


(przepraszam za skórki :()

Lakier idealnie kryje po 2 warstwach,ale jak to piaski to zawsze można poprawić jakieś ubytki albo coś. Jednak po kilku godzinach już miałam starte końcówki,a po siłowni to już nie miałam połowy lakieru na paznokciu :p. Ale kolor i ogólna moja miłość do tej serii sprawiają,że mi to nie przeszkadza.

 z fleshem :






I co sądzicie ;)? 




1 komentarz:

  1. Na szczęście piaski można łatwo "domalować". Fajnie z tasiemką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger