11:21

Pierwszy french + nowości :3

Postanowiłam zrobić mój pierwszy french,bo chodził za mną chyba od miesiąca. Kupiłam więc kolory,które chciałam i zobaczcie efekt ;)



Są to lakiery firmy Bell do frenchu. Mam numer 012 i 011, Od razu wpadły mi w oko. Cena to ok. 8 zł kupione w Naturze (nie jestem pewna czy przypadkiem przeceny nie było). To co uzyskałam na zdjęciu to 3 warstwy,ale schnie strasznie szybko więc wybaczam. Nie robi żadnych smug,więc mam nadzieje,że nie zgęstnieją ;)
Do białych pasków użyłam Golden Rose Paris 004 . Robione były odręczne.









Co sądzicie?


A zapomniałabym. Nowości,które kupiłam dzisiaj po siłowni ;)


Zaraz będę nimi malować. Macie? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger