03:14

Nowości + niewielkanocne mani

Nie miałam czasu i ochoty,żeby malować zajączki na paznokciach,więc postanowiłam użyć nowego lakieru i zrobić... marynarskie paznokcie. W tym poście pokaże jeszcze inny nowy lakier,topcoat i base.

Nowości:

Wykorzystane lakiery:




Od lewej:

1. Catrice 1 Ultra Stay & Gel Shine Base Coat -konsystencja taka.. glutowata,nigdy się z nią jeszcze nie spotkałam działania bazy nie miałam okazji przetestować

2. Essence The Gel Nail Polish 31 electriiiiiic - Fajny odcień niebieskiego,od razu jak go zauważyłam to miałam wizję marynarskiego mani. Kryje po 2 warstwach,schnie szybko.

3.Essence The Gel Nail Polish 28 hello sunshine - Mój pierwszy żółciak i do tego matowy! Niedługo go wam pokaże,ale zrobiłam próbę i jeśli mnie pamieć nie myli,to schnie trochę długo (może to kwestia grubości warstwy ;p)

4.Essence The Gel Nail Polish Top Coat - Prawie każda firma oferuje super bazę i super top coat,który sprawi,że nasze lakiery będą niczym hybrydy. Użyłam tego topcoatu,lakier trzyma mi się już 3 dni,żadnych startych końcówek,dosłownie żadnych! Zobaczymy,ile efekt się utrzyma bo już chce je zmyć :D


Czas na marynarskie paski:







Paski na małym palcu mi trochę nie wyszły :c


1. Lovely Baltic Sand nr 6 (piasek)
2.Golden Rose Paris 04
3.Essence the gel nail polish electriiiic 31
4.Miss Sporty Oh my gem 001
5.Essence the gel nail polish top coat

Z racji,że nie złożyłam wam wczoraj życzeń,to chociaż dzisiaj życzę wam miiiiłego dyngusa <3!







2 komentarze:

  1. marynarskie mani - świetne :)) następnym razem pokaż tego żółciaka - jestem bardzo ciekawa jak się prezentuje na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger