03:12

Nowości z Golden Rose ;)!

Dzisiaj pokaże wam zdjęcie tego,co zawierało moje zamówienie z Golden Rose.






Od lewej :
Nudziak-Golden Rose expert color 6
Miętowy-Golden Rose expert color 67 (ma internecie wydawał się niebieski,a tu mięta :()
Matowy- Golden Rose Matte 31
Różowy-Golden Rose expert color 45
Matowy Top Coat Golden Rose
Złoty-Golden Rose Wow! 202
Fioletowy-Golden Rose expert color 66
Czarny-Golden Rose Paris 71
Biały-Golden Rose Paris



Którego jesteście bardziej ciekawe ;)? Ja pokaże wam dzisiaj Golden Rose Matte 31.

Kryje po 2 warstwach,schnie szybko,łatwo się zmywa. Matowy efekt utrzymuje się 2-3 dni. Nie barwi paznokci ani skórek. Wg mnie pędzelek jest dobry.






Tylko tyle zdjęć,bo niestety śpieszyłam się i nie zdążyłam zrobić więcej. 

Co sądzicie? Ja osobiście jestem w nim zakochana ;)

5 komentarzy:

  1. Śliczny - a to złote Wow mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny - a to złote Wow mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolorek :) ja mam z matu GR tylko róż,ale miałam ochotę na tą zieleń,tylko nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam mala kolekcje GR ale przyznaje, ze sa to swietne lakiery i w dodatku w cudnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne odcienie wybrałaś! Ostatnio mam bzika na punkcie pasteli, więc miętę i jasny wrzos chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger