06:08

Golden Rose matte 28

Wczoraj mało brakowało,a kupiłabym kolejne lakiery,muszę się ograniczać :D


Lakier ma piękny różowy kolor. Nie gustuje w samym różu na paznokciu.ale ten bym nosiła z przyjemnością ;)
 Kryje niestety po 3 warstwach. W innych lakierach,co mam z tej serii,wystarczą 2 warstwy,tu jednak widać jeszcze smugi,ale schnie szybko więc nie jest źle. Po 3 dniach mat jest bardziej błyszczący,końcówki tyko lekko starte
Przy okazji chciałam wypróbować mój nowy topper,w którym się zakochałam <3







Tak wiem,skórki to jakaś masakra.


6 komentarzy:

  1. Też mam tego słodziaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Topper znam a róż b. ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Topper znam a róż b. ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny duecik! ;) Lubię! Róż.. ja też tak różnie z różem ale czasem mam dni że po prostu muszę miec tak pomalowane paznokcie ;) a najlepsze ze calkiem sporo mam różowych odcieni ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger