03:50

Neon od Lovely

Z latem kojarzą mi się neony,więc kupiłam od Lovely zielony i żółty neon. Dzisiaj na rzut idzie zielony. Czy warto?

Pokażę wam go w wersji zmatowionej. 

Kolor jest cudowny,idealny kolor  na lato ale to jedne co jest w nim dobre.
Krycie-nałożyłam dwie warstwy na białą bazę
Schnięcie-totalna porażka. Malowałam ok 15 a o 21 jeszcze były wgniotki. Przez przypadek dotknęłam czegoś paznokcie i efekt? Cały lakier zszedł,jakby nawet nie wyschnął. 
Zmywanie-bardzo dobre,bo lakier nawet nie wysycha.

Po prostu masakra,jedyne co ratuje ten lakier to kolor i dostępność. Dobre dla kogoś,kto tylko leży i pachnie,niczego nie dotyka.






Macie też z nim takie problemy? U mnie z żółtym jest podobnie,tylko ma jeszcze gorszą konsystencję.. 

7 komentarzy:

  1. Spróbuj z bezbarwnym Insta-Dri, może będzie lepiej. Kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jest piękny, szkoda, że schnięcie go dyskwalifikuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i też mi dosyć długo schnął,ale nie aż tak długo :( mnie ogólnie neonki nie chcą schnąć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory tej serii są świetne, ale szkoda, że lakiery okazują się totalnym niewypałem. Ja nie mam ani neona od Lovely i pewnie się nie skuszę, bo dużo osób na nie narzeka.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy doczytałaś, ale lakier jest tylko do sztucznych paznokci, stąd pewnie problem z wysychaniem

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie miałam żadnego problemu ze schnięciem. Mam 4 lakiery tej serii i miałam już na paznokciach 3 i 4 i jest ok. Nie odgniata się i schnie dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger