08:01

Grecki neon Beauty Line Cosmetics

Zmieniłam trochę wygląd bloga,jeszcze muszę dopracować header i nazwę,ale to jak mnie najdzie wena. Co mogę jeszcze zmienić,dodać? Chętnie przyjmę wszystkie uwagi .

Czas na ocenę lakieru z Beauty Line Cosmetics. Kolega przywiózł mi go z Grecji. Kolor wybrałam sobie sama,trafiło akurat na różowy neon. W wakacje mogłabym nosić tylko neonowe kolory ;) Przywitajcie go!



Cena: 16 ml lakieru za 2,50 € (~10zł)
Pędzelek: cieńki,nie zrobiłam zdjęcia,jednak jest podobny do tego,co ma Miss Sporty Cuticle Oil
Krycie: Nakładałam na białą bazę,żeby podbić kolor. 2 starczą,ale trzecią dałam na wszelki wypadek
Schnięcie: Szybciutkie! Dlatego nałożyłam tą 3 warstwe,bo wiedziałam,że nie będzie problemów z schnięciem ;)
 Trwałość: mam już drugi dzień i widać starte końcówki 





W następnym poście ocenie ten żółty neon (nie,nie jest od Lovely :D),naklejki i zakupy od EdBeauty ;)


Co sądzicie ;)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger