04:24

Żółty neon od Nail Polish Flash Collection

Lato,czas neonów. Robiąc zakupy u EdBeauty,zobaczyłam neonowe lakiery. I tak myślę... zamówić czy męczyć się z tym nieszczęsnym neonem od Lovely? (link do recenzji *klik*) . Kupiłam,nie żałuję więc chętnie podzielę się opinią ;)



Cena: Z EdBeauty kupiłam go za 3,50 zł
Pojemność: 11 ml 
Pędzelek: Nie za szeroki,nie za wąski ;)
Krycie: Nakładałam na białą bazę,żeby podbić kolor. 2 w zupełności starczą,nawet można zostawić jedną ;)
Schnięcie: Bezproblemowe
 Trwałość: Mam go już 3 dzień i widać starte końcówki ;)


Mi osobiście podoba się sama buteleczka. Prosta,nazwa firmy i skład ;)
Link do różowego lakieru *klik*






Jak uważacie ;)? Kupiłybyście ten czy zostałybyście przy neonach z Lovely?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger