06:18

Niebieskie ombre ;)

Ostatnio nie mam weny na tworzenie bardziej skomplikowanych wzorków na paznokciach. Długo chodziło mi po głowie,żeby zrobić ombre,a że mam dużo odcieni niebieskiego,to nie było to trudne ;)





Palec wskazujący to Barry M Atlantic Road


Środkowy to MySecret Chalky Matt Blue


Serdeczny to Golden Rose Color Expert 65



Mały to Essence the gel nail polish 31 electriiiiic



Kciuk to oczywiście biały Golden Rose Paris 04 ^^


Co sądzicie? Lubicie ombre? Z których kolorów ;)?


6 komentarzy:

  1. Miałam ten żelowy essence w kolorze limonki z gazety i nie potrafię nim malować. Smuży i kładzie się nierówno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier na serdecznym palcu jest obłędny :)
    Ogólnie, pomysł na ombre w wydaniu na całą dłoń jest świetny- prosty, ale jakże efektywny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie robię gradient letnią kolekcją Essie : PRET-A-SURFER, CHILLATO i SALT WATER HAPPY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieskie to moje ulubione kolorki:))Pięknie Ci wyszlo

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieskie to moje ulubione kolorki:))Pięknie Ci wyszlo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger