08:01

Nowości od Wibo i MySecret

Moje paznokcie już są w lepszej kondycji,teraz tylko walczę z rozdwajaniem. 
Jestem zachwycona nowymi lakierami i odżywkami od Wibo i od MySecret.


1. MySecret Gel Effect Nail Polish 256 Burlywood - Mam go teraz na paznokciach i trzyma się nieźle. 2 warstwy starczą,schnie w normalnym tempie. Dobrze się maluję pędzelkiem. 


 2. MySecret Wax Matt 255 Rasberry-śliczna malinka! Użyłam go jedynie do stempli,świetnie się sprawdza w tej roli. Według mnie jest całkowicie matowy,ale zobaczę jeszcze jak będzie wyglądał na całej płytce ;)



 3. Wibo Royal Manicure 2 -brokatowy lakier ze strukturą. Śliczne złotko! Mam nadzieje,że nie będzie wielkich problemów ze zmywaniem i z kryciem ;)



4. Wibo Nail Spa Peeling z aloesem i z witaminą E- Ślicznie pachnie! Nie ma zapachu lakieru ani takiego jak ma np. oliwka od MySecret. Jedyny minus to taki,że ciężko nabrać te różowe drobinki. Konsystencja rzadka,więc może dlatego jest taki problem. Jest wydajny,używam go od 2-3 dni i nie widać zużycia,a często go używam w ciągu dnia. Moje skórki nie są w końcu takie suche i łatwo się odsuwają ;)


Widzicie tu obydwa lakiery od MySecret ;)


Co sądzicie ;)? Jest coś,co chcecie mieć koniecznie z tych nowych kolekcji ;)?

7 komentarzy:

  1. Może to trudne do uwierzenia, ale nigdy nie mam problemów ze zmywaniem paznokci. Nawet jeśli bawię się w nakładanie ogromnych ilości brokatów czy innych ozdobników... no, ale nie używam najtańszych zmywaczy. Mimo to wolę bardziej się wykosztować, niż np. stosować zmywanie pod folią. To jest dopiero zło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego to jest zło? Dlatego,że zmywacz jest przez długi czas w kontakcie z paznokciem?

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ten Wax Matte od My Secret, pokaż go kiedyś solo, dobra? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten Wax Matte od My Secret, pokaż go kiedyś solo, dobra? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nr 3 piękny kolorek, kocham złote odcienie, tylko zakupić i tak go nie zakupie bo, mam żelowe pazurki, ale kolorek na prawde śliczny :) zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne kolorki :)- bardzo lubie Wibo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger