06:43

Powrót do wiosny czyli kwiatowe naklejki stemplowe

Ta pogoda w ogóle nie przypomina jesieni! Jest lepsza niż w niektóre tygodnie w wakacje. Jeszcze dzisiaj na wf biegaliśmy na 1 km i teraz jestem totalnie zmęczona :(. Ale nie o tym tutaj ;)

Moje paznokcie jako tako odstrajają,jednak nadal mają różne długości. Mam nadzieję,że Wam to nie przeszkadza. Ostatnio zrobiłam dosyć spore płytkowe zamówienie,bo zakupiłam ich 5 ;) 

Do dzisiejszego mani użyłam:

1. MySecret Chalky Matt Nail Polish White
2.Golden Rose matte 31
3. Essence the gel Nail Polish 28 hello sunshine (ciekawi mnie jakim cudem jest go tak mało,jak malowałam nim 2 razy ^^)
4. B Loves Plates BLP01 a Dark Knight











Co sądzicie ;)? Mi się baardzo podobają ^^ 

10 komentarzy:

  1. Mam kilka matowych z tej serii GR, ale i tak wolę matowe topy - nie ograniczają kolorystycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i całkiem moje kolorki, uwielbiam zielony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze zdrowe i piękne paznokcie, po drugie śliczny kolor i zdobienia a po trzecie zostaję tu na dłużej. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze zdrowe i piękne paznokcie, po drugie śliczny kolor i zdobienia a po trzecie zostaję tu na dłużej. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger