06:55

Sylwestrowe paznokcie + żele Seyo

Mam nadzieję,że przez ten wolny okres odpoczęliście ;).
Zawitał do nas już 2016. Niesamowite co? Pamiętam,jak zaczynałam pisać na blogu . To było 2 lata temu! Nie miałam pojęcia,że ten czas tak szybko minął ;) Myślę,że idzie mi coraz lepiej ;)
Teraz zapraszam was na sylwestrowe paznokcie.

Miałam ochotę na neonowy róż. Połączyłam go z sreberkiem i złotkiem od Wibo oraz stemplem Happy New Year ;). Oczywiście 30 minut przed 0:00 spostrzegłam się,że złamał mi się paznokieć.. Na całej długości. No to po prostu trzeba mieć szczęście. Teraz mam króciutkie. Ale od razu jak lepiej się na klawiaturze pisze. 








Ale miałam długie paznokcie... Ale no cóż,trzeba je na nowo zapuścić.  
Użyłam lakierów:
  • BeautyLine Cosmetics (nie ma żadnego numerku)
  • Wibo Royal manicure 2 & 3
  • BLP01 a Dark Knight 
 
Płytka:




Żele Seyo


Przed świętami dotarła do mnie przesyłka z żelami Seyo. Najbardziej zapachem zauroczył mnie środkowy. Konsystencje mają bardziej wodnistą niż gęstą. Jedyny minus to zatykotko. Nie wiem czy to z mojej winy czy co,ale na siłowni patrzę do torby a tam wylany żel. Na szczęście nie za dużo go ubyło (tyle co widać na zdjęciu).  Trzeba więc dokładnie zamykać,jeśli przenosimy go w inne miejsce,inaczej wszystko będzie się lepić i ładnie pachnieć ;). 
Najmniej do gustu przypadł mi pierwszy od lewej. Za bardzo w tym żelu wyczuwam nutę imbiru,która zabija słodycz miodu.




Co sądzicie ;)? W jakich kolorach paznokci przywitałyście 2016? 


3 komentarze:

  1. Ciekawe zapachy tych żeli, muszę po któryś sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki :-) ten róż bardzo przyjemny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sam wzór z tej samej płytki wykorzystałam w noworocznym zdobieniu ;) tyle, że kolorystyka inna ; słodki kolor różu )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger