03:37

Idealna płytka na wakacje - BP- L017


Dzisiaj chcę przedstawić Wam moją ulubioną i długo wyczekiwaną płytkę. Posiada ona mnóstwo wakacyjnych oraz morskich wzorów.
Jestem nią zachwycona. Najbardziej do gustu przypadły mi napisy typu : "We love summer" . Raz zobaczyłam zdobienie wykonane przy pomocy tej płytki na instagramie.
Płytka posiada 10 wzorów, które starczą nam na całe paznokcie. Nie mam pojęcia, czy te napisy zaliczać do całopaznokciowych. Potem mamy urocze bikini oraz słodką meduzę ^^.
Dostaniecie ją tutaj KLIK  za $2.99. Naprawdę warto! 

Pokaże Wam teraz zdobienie, które wykonałam :)







Osobiście wolę wersję z meduzą ,bo jest urocza :)

Możecie dostać rabat przy użyciu tego kodu. :)

 

3 komentarze:

  1. Obie wersje mi się bardzo podobają, są bardzo wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i bardzo lubię tą płytkę, coś zauważyłam że ostatnio mniej używam stempli,msze to zmienić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger