05:02

Święta 2016


Cześć Kochani :)
Nareszcie nadszedł ten czas, jutro Wigilia :). Udało mi się dzisiaj znaleźć chwile czasu, żeby napisać post oraz złożyć Wam życzenia. Najpierw jednak czas na świąteczne zdobienie.









Zdobienie proste, tylko 2 lakiery oraz stemple. Kolory typowe dla Świąt, czerwień i zieleń.
Ostatnio takie podobają mi się najbardziej. Ile można nosić przekombinowane paznokcie. Zwłaszcza, że ciężko o wolną chwilę.
Ostatnie paznokcie (z poprzedniego postu) nosiłam tydzień! Tylko końcówki mi się starły, więc dało się wytrzymać.

Pierwszy lakier to Sensique 191 Candy. Idealnie pasuję do klimatu świątecznego. Na zdjęciach nie widać, ale posiada w sobie różowo-srebrny shimmer. Kryje po 2 warstwach i szybko schnie.


Drugi z lakierów, to Kiko 388. Kolor wybrany przez moją mamę, bodajże kupiony z rok temu. Piękna zieleń, posiada w sobie delikatny shimmer. Także kryje po 2 warstwach.

Po nowym roku czeka na Was moja recenzja pomadek matowych od MySecret :) Jesteście ciekawe?

Czas na życzenia :)

Chciałabym Wam życzyć w nadchodzące Święta dużo zdrowia, szczęścia oraz wielkich sukcesów :) Życzę też, aby Nowy Rok był lepszy niż poprzedni. 
Wytrwałości w prowadzeniu bloga, gdyż wbrew pozorom, wymaga to poświęcenia sporej ilości czasu :)
Wszystkiego dobrego!

4 komentarze:

  1. śliczne zimowo-świąteczne zdobienie :) Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory i zdobienie idealnie Świąteczne, takich pazurków nie da się nie kochać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki miałaś w Święta, na pewno rodzinka zwróciła na nie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger