03:55

Na początek ;)

Na początku chciałabym napisać trochę o sobie,a potem pokaże wam moją pierwszą ocenę lakierów itp. Więc czas start :)!


O mnie

   Nazywam się Weronika,mieszkam dosyć blisko Poznania. Moją przygodę z paznokciami zaczęłam (jeśli dobrze pamiętam) pod koniec gimnazjum a między wakacjami. Ten stan 'pogorszył się' (wkręciłam się w to strasznie) w technikum,gdzie zaczęłam naukę w klasie o profilu informatycznym. 
   Kiedyś moje paznokcie były tylko do obgryzania,nie malowałam ich bo nie było sensu. Gorzkie lakiery nie pomagały. Pewnego dnia stwierdziłam,że nie obgryzam i zostało mi tak do teraz (czasami tylko obgryzam lewą rękę ale na to wpływ ma stres). Naprawdę śmiesznie to wygląda,kiedy prawa ręka jest super,piękna,cacy a lewa obgryziona i krzywo pomalowana (efekty leworęczności :D)

Starczy,teraz czas na to,o czym będzie cały blog ;)

Ocena 1 

Tęczowe ombre

Dawno temu robiłam tę stylizację,strasznie wszyscy ją chwalili i sama byłam w niej zakochana,jednak jak zawsze lakier na moich dłoniach nie wytrzymuje dłużej niż 3-4 dni bo od razu zmywam i robię następną.

Lakiery użyte:



W kolejności od lewej:
1. Catrice Limited Edition Celtica C03 Love, Peach&Harmony
2. BeBeauty 21
3. Redition professional (zeszła nazwa z numerem koloru :( )
4. BeBeauty 31
5. Essence 194 Little lila town (osobiście kocham ten kolor <3)
6. Wibo Trend Extreme Nails
7. Miss Sporty Crush on you 3d texture 065
8. BeBeauty 20

Każdy lakier z osobna dostanie swoją recenzję więc czekajcie!

Oczywiście basecoat,biała baza pod ombre i topcoat.
Całość prezentuje się wg mnie bardzo ładnie,dziewczęco i orginalnie :)


No jakość zdjęć jest niestety niezbyt dobra ale to wynik robienia zdjęcia telefonem,który już na te czasy jest 'stary' a ma trochę ponad pół roku.

Proszę,napiszcie mi co mogę zmienić,dodać lub usunąć. 

3 komentarze:

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger