03:07

Sylwestrowy post + ocena Wibo Trend Extreme Nails i Full Color srebrny

Dzisiaj sylwester! Jakie macie plany :)?
Wczoraj malowałam paznokcie. Miałam dylemat,czy robić te galaxy czy paski i wygrał pomysł z .... zobaczycie sami :D
Czas na ocenę :)

 Wibo Trend Extreme Nails



Jeden z moich ulubionych topperów. Szukałam go bardzo długo,aż w końcu znalazłam na promocji w Rossmanie. Cena to bodajże 6 zł. Pędzelek jest cienki,ale tu akurat to nie przeszkadza. Zmywa się tak jak większość lakierów z dodatkami,czyli ciężko ale da się żyć. Polecam go. Użyłam go w wczorajszej i w tej (na tęczowym gradiencie)
 Ocena: 10/10


Full Color srebrny



 Lakier z biedronki,zrobiony przez Bell. Kupiony podczas zakupów na dzisiejszy dzień . Strasznie mi się podoba. Kosztował 5 zł. Schnie bardzo szybko ale czy jest trwały to się dopiero okaże :D. Nie mam do niego zastrzeżeń. 
Ocena:10/10


 Dobra,wygrała stylizacje w paski! Stwierdziłam,że do czarnej sukienki te będą bardziej pasować. Mam nadzieję,że się nie pomyliłam. Użyłam do niej wyżej wymienionych,złotego i czarnego 

Przygotowania,czyli pomalowanie srebrnym i złotym.




Nałożenie paseczków,czarny lakier i prawa ręka gotowa. Ale co zrobić z lewą? Prawą ręką nie umiem prawie nic zrobić,a co dopiero ładnie ozdobić. Zrobiłam takie coś:

Krzywe 2015 ale i tak nie jest źle jak na prawą rękę :D


Co sądzicie? Ujdzie w tłumie?


+Życzę wam miłego,bezpiecznego sylwestra w wspaniałym gronie :)!








1 komentarz:

  1. super ten topper :) nie dziwię się, że na niego polowałaś :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger