04:26

Pierwsza ocena+ nowe paznokcie

Dzisiaj postanowiłam ocenić 2 lakiery i pokazać,co z nich stworzyłam. Użyłam szarego i bordowego.
Czas na ocenę :)!

Wibo 1 coat manicure 13



Jak sama nazwa wskazuje,lakier ma być JEDNOWARSTWOWY,jednak mnie dopiero 'zadowolił' po 2 warstwach. Wtedy ten bordowy wygląda naprawdę jak bordowy,a nie jak rozcieńczony soczek. Pędzelek nie jest duży,wygodnie się nim maluje,schnie dosyć szybko. Zapłaciłam za niego 6,20 w Rossmanie,więc cena ok.

Ocena : 9,5/10 (odjęcie za to,że wygląda dobrze dopiero po 2 warstwach)


BeBeauty Glossy Colour Nail Enamel

(Muszę pamiętać,żeby nie wsadzać swojego bambosza w zdjęcia)
Lakier z Biedronki,kupiony przez mamę. O dziwo,jego 2 warstwy wystarczą,żeby spokojnie pokryć płytkę paznokcia. Schnie szybko,nie zostawia żadnych smug. Jestem z niego zadowolona. 

Ocena: 10/10 


Moje paznokcie

Tak jak napisałam,zobaczycie teraz,co stworzyłam z tych lakierów ;)




Mam nadzieję,że się podobało. Zapraszam do oceniania i komentowania :)!




1 komentarz:

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger