08:52

Wind & Peach - Sensique 192 & 189

 
 Ta jesień za oknem jest przygnębiająca. Brakuje dobrego światła do zdjęć,ale cóż,trzeba sobie jakoś radzić. 
Ahh,ja tu już mam przygotowany post o tym szaraczku,wchodzę.. a tu już 2 recenzje u innych :(

 Sensique 192 Wild                          
  • Cena: ok. 6,99 zł
  • Pojemność: 10 ml
  • Krycie: 2 wystarczą,dla upartego 3 ;)
  • Schnięcie: Bardzo szybko schnie ;)
  • Wykończenie: Błyszczące,zawiera w sobie delikatny shimmer
  • Pędzelek: Wg mnie dobrze wyprofilowany, przyjemnie się maluje ;)
  • Trwałość: Niestety nie mogę się zbytnio na ten temat wypowiedzieć,ale wytrzymał 2 dni bez topu ;)
 Bardzo przyjemna szarość,jest delikatna,wpada w pastele.Shimmer bardzo pasuje do tego lakieru. Nie zanika on podczas malowania,co nadaje mu uroku. Dobrze się rozprowadza,nie widać smug. Nie ma problemu ze zmywaniem.

 Sensique 189 Peach                         
  • Cena: ok. 6,99 zł
  • Pojemność: 10 ml
  • Krycie: Na zdjęciu widoczne są 2,myślę że jeszcze jedna by nie zaszkodziła
  • Schnięcie: Schnie troszkę wolniej od poprzednika
  • Wykończenie: Błyszczące.
  • Pędzelek: Wg mnie dobrze wyprofilowany, przyjemnie się maluje ;)
  • Trwałość: Niestety nie mogę się zbytnio na ten temat wypowiedzieć,ale wytrzymał 2 dni bez topu ;)
Kolor idealny na każdą porę roku. Jest bardzo delikatny,faktycznie przypomina brzoskwinię ;). Trzeba jednak uważać przy malowaniu,gdyż możliwe są smugi(jak to często przy jasnych lakierach)


Reszta zdjęć ;) (nie użyłam nabłyszczacza!)



















Co sądzicie ;)? Bardzo delikatne są wg mnie :)

3 komentarze:

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger