09:25

Zimowy sweterek

Jeszcze nie ma zimy a na blogach pojawiają się śliczne zimowe zdobienia,które mnie tak inspirują,że aż musiałam zrobić paznokcie w stylu sweterkowym. Strasznie mi się takie podobają,zwłaszcza w odcieniach jasnego różu i szarego. O wiele bardziej wolę takie paznokcie niż te w stylu typowo jesiennym,czyli brąz i brudne żółcie ;)



Paznokcie na zdjęciu mają 3 dni,dlatego są lekko starte końcówki ;) Całość baardzo mi się podobała,chodź od znajomych z klasy słyszałam,że mogłam zrobić wszystkie paznokcie we wzorki. Dla mnie byłoby to zdecydowanie przesadzone ^^.




























Użyłam: 
  • MySecret Chalky Matt White 262
  • Eveline Color Edition 921
  • Wibo Extreme Nails 34 (stemple)
  • Full Colour z Biedronki (stemple)
  • Lovely Matte Top Coat 
Osobiście jestem zdziwiona,że lakier z Biedronki,który ma 2 lata lub więcej,nadal nie zgęstniał i jeszcze dobrze stempluje ;)

































Co sądzicie ;)? Mi się bardzo podobają ^^

Zmieniłam szablon bloga. Lepszy niż stary? Coś zmienić? Czekam na opinie ;)

4 komentarze:

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger