03:53

Baza Peel Off od Miss Sporty

Pisałam wcześniej,że zrobię opinię tej bazy i teraz czas na nią. ;)!

Baza Peel Off :

  • malujesz i zdejmujesz
  • innowacyjna baza,która ułatwia zdejmowanie lakieru,zwłaszcza z brokatem
  • bez konieczności stosowania zmywacza do paznokci


+ (już nie przetłumaczone na buteleczce,więc będzie to amatorskie tłumaczenie :D)
-Trzeba nałożyć więcej niż zawsze i poczekać,aż z białego stanie się przezroczysta
No i potem pomaluj swoim ulubionym kolorem itp.

Do testu użyłam piaskowców Miss Sporty Crush on you (pod nie dałam bazę) + najnowszy Funtasy bez bazy :P
Pomalowane były w czwartek,dzisiaj niedziela więc wytrzymały 4 dni.
Więc start!


Tak wyglądały normalnie. Każdy wie jak zmywają się piaskowce więc tutaj ta baza powinna sprawdzić się idealnie.
 Zaczęłam od palca wskazującego. Podważyłam bazę i faktycznie ładnie zeszła.



No to wzięłam się za serdeczny i tu pojawił się problem i nie wiem od czego on zależał. Jaśniejszy piaskowiec odchodził tak,jakbym na siłę próbowała zdrapać lakier. Na małym palcu z ciemniejszym piaskowcem było już ok. 
No to wzięłam się za kciuk i znowu powtórka z rozrywki. I już sama mam wątpliwości. Może dałam za mało? Może na większych powierzchniach to nie działa?
Więc spróbowałam na drugiej ręce i to jest to samo. Na kciuku i serdecznym (jaśniejszy) schodzi ciężko,a na wskazującym i małym super szybko,prawie za jednym razem udaję mi się ściągnąć lakier.


Tu widzicie,że ciemniejszy róż schodził idealnie,a te jakby białe to od tego jaśniejszego. Zrobię jeszcze jedną próbę tego,bo chce mieć pewność na 100%,czy ta baza działa,czy to może ja popełniłam błąd dając za mało tej bazy.

Co sądzicie ;)?



1 komentarz:

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger