03:34

Golden Rose Matte 19 i Golden Rose Paris 04

Oto moje cudeńka,które wczoraj kupiłam na stoisku GR w City Center w Poznaniu :D

Golden Rose Matte 19


Od razu jak go zobaczyłam,to zakochałam się w nim. Kolor taki jak chciałam,czyli mięta + do tego jeszcze matowa. IDEAŁ. Potrzebuje 2 warstw,schnie szybko,łatwo można poprawić ewentualne błędy. Pędzelek dobry. Bez topcoatu wytrzymuje już jeden dzień i jest ok 

Ocena:10/10 (polecam ♥)


Golden Rose Paris 04


Biały lakier. Jak pamiętacie,szukałam takiego i ten mi na razie wystarcza. Kryje po 2 warstwach. Nie daję efektu korektora. Schnie też szybko. Jestem z niego zadowolona,jednak nie jest to idealna biel 

Ocena:9,5/10


I to co z nich stworzyłam ;)








Prawda,że ten miętowy jest cudny <3?

Edit: 2-3 dni bez topcoatu i wyglądają tak samo :)! Polecam jeszcze raz <3


1 komentarz:

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger