05:36

Nagroda z Essence + stare paznokcie z Miss Sporty ;)

W czwartek doszła do mnie nagroda z Essence na konkurs na paznokcie z użyciem ich lakierów o którym pisałam tu: klik . 
I jeszcze paznokcie,które przetrwały u mnie dwa dni. 




Nagroda z Essence była całkiem ok,spodziewałam się innego lakieru Essence Effect Nail Polish,bo mam podobny ale jestem zadowolona ;)

+ Do tego jeszcze dostałam lakier do folii Nail Art hello foils,folie i naklejki,które zamierzam niedługo wykorzystać . Oprócz tego dostałam błyszczyk,cień do oczu w takiej jakby emulsji i róż do policzków. No nie maluję się za bardzo,ale mama jest zachwycona :D

Od razu jak doszła nagroda postanowiłam wykorzystać lakiery. Jak użyłam folii na pierwszym paznokciu to nie byłam jakoś zbytnio przekonana. 'Po co mi?' . Ale powiem wam,że dają taki fajny efekt,coś takiego innego na paznokciach ;)


Więc jak skończą mi się te folie od Essence,to zamówię sobie inne bo tych niestety jest strasznie mało :(

I paznokcie,które musiałam zmyć na koszt tych od Essence :D
 Użyłam do nich lakieru Miss Sporty Metal Flip 040 (Od niego zaczęła się miłość do lakierów,dostałam go na gwiazdkę w 2013 ;))




Co sądzicie ;)?











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger