09:18

Krótka przerwa.

Przepraszam za brak postów,ale niedługo koniec półrocza i wypadałoby nie mieć 2 na półrocze (Biologio,chemio i historio,nienawidzę was!).

Dzisiaj byłam z mamą na mini zakupach po bilansie i zakupiłam oto takie 4 rzeczy ;)

1.Disco Top Coat Perre Rene -miał kosztować 6 zł,zapłaciłam 16 i mam nadzieję,że będzie dobry. Znaczy musi być dobry ;_;
2. Crush on you Miss sporty - polowałam na niego od dłuższego czasu :D
3. Funtasy 020 -zobaczymy jak będzie wyglądał
4.Peel Off miss sporty -tego jestem najbardziej ciekawa. Pachnie trochę jak klej. Jutro pokaże efekty :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger