03:05

Wibo Million Dollar Lips 2


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam pomadkę Million Dollar Lips 2 od Wibo :). Jak się u mnie spisała? Zapraszam do czytania.





Jest to typowa fuksja :). Opakowanie ma śliczne. Kolor nakrętki wskazuje nam kolor pomadki. Uwielbiam tego typu rozwiązania i wykończenia. Matowe pomadki są po prostu super. Konsystencja jest lekka,kremowa. Zastyga bardzo szybko,tworząc matową "skorupe". Lubię tę pomadkę,ale u mnie trochę niewygodnie się ją nosi.


Dlaczego niewygodnie? Trwałość jest niezbyt dobra. Tworzą mi się lekkie grudki, które można dosłownie "zjeść" i mamy ładnie pomalowane ząbki :). Jak już zejdzie,to tworzy się charakterystyczna obwódka.  Może to kwestia nakładania zbyt dużej ilości produktu,dlatego tworzą mi się te grudki... Nie wiem naprawdę.

Edit: Tak,grudki zdecydowanie są spowodowane zbyt dużą ilością produktu. Odpowiednia ilość jest komfortowa w noszeniu i faktycznie trwałość jest dłuższa.

Aplikator jest na plus, łatwo można obrysować linię ust.
Cena też bardzo na plus :) Kupimy ją za 11-12 zł w Rossmanie. Dostajemy 3 ml produktu.

A tak wygląda na moich ustach. (Mam nadzieję, że nie straszę haha :D)

Macie te pomadki? Ja mam jeszcze kolor nr 1 i zakochałam się w nim. Cudowny, brudny róż ale niestety na moich ustach wszystkie pomadki wyglądają na ciemniejsze.

16 komentarzy:

  1. Mam i to w 3 kolorach i nigdy nie powstały u mnie grudki :) Możliwe że nakładasz jej za dużo :) u mnie trzyma się rewelacyjnie nawet do 6-8h i nic się nie zjada :) Wiadome, że przy jedzeniu gorących i tłustych rzeczy zejdzie ale tak to u mnie zawsze na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt,może faktycznie za dużo :) Wiadomo,pomadka rosołu nie wytrzyma haha :D
      Zamiast odpowiedzieć pod tym postem,to sobie sama skomentowałam haha.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tworzą się takie grudki ale kolorek i tak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolorek jest niesamowity trzeba przyznać :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie kolory ale niestety nie u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polowałam na tę w kolorze brudnego różu, ale wszędzie były wyprzedane :( Bardzo ładnie wygląda ten kolorek u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było tak samo ale na dniu promocji w Rosmmanie na podkłady ją uzupełnili :D.

      Usuń
  7. Pięknie prezentuje się na ustach :) Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor kompletnie nie mój, ale Tobie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdyby go tak nałożyć na konturówkę? Może polepszyłaby się trwałość? Bo fajnie ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, że to coś by dało ale nie mam jeszcze żadnej konturówki :D

      Usuń
  10. Cudowny kolorek , mam na nią ochotę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawiony komentarz ;) Na pewno odwiedzę twój blog.
Miło mi będzie, jeśli zaobserwujesz, jednak nie bawię się w "obs za obs" ;)

Copyright © 2016 Wear A Color , Blogger